loading...
مجتمع مسکونی لاکانشهر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یک اتفاق جدید در روز سه شنبه آخر سال 0 298 farhad
موضوع بارکد و صدور کارت تردد 0 188 farhad
دریافت شارژ در بهمن و اسفند 91 بی سابقه بوده 0 163 farhad
روابط عمومی ارباب حلقه ها 0 133 farhad
چرا نشریه داخلی مجتمع دیگر منتشر نمی شود 0 121 farhad
گزارش هفتگی کمیته فنی مهندسی 0 152 takmar
گزارش هفتگی کمیته فنی مهندسی 1 159 alavi_47
گزارش هفتگی کمیته فنی مهندسی 1 167 alavi_47
'گزارش هفتگی عملکردکمیته فنی مهندسی 0 251 takmar
وظایف بخش شورای حل اختلاف وادارت وشرکتها 0 128 alavi_47
وظایف بخش پرونده های حقوقی وکیفری در دادگاه ها 0 133 alavi_47
وظایف بخش قرارداد ها وقوانین 0 124 alavi_47
آشنایی با ابزار آلات باغبانی 0 398 farhad
گلخانه های خانگی 0 140 farhad
نقش فضاي سبز مجتمع هاي مسكوني درارتقاء سطح تعاملات اجتماعي ساكنين 0 185 farhad
شرح وظایف کمیسیـون امـور بانـوان 0 197 farhad
مباحثی در مورد روابط عمومی 0 161 farhad
تشکیلات کمیته روابط عمومی 0 117 alavi_47
داوطلبان علاقمند به شرکت در کمیته انتظامات 2 193 farhad
یک طرح پیشنهادی برای کمیته انتظامات 2 239 farhad
سید رضا علوی بازدید : 133 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

پیام : آیا می دانید قلدرخان این روزها جشن گرفته ؟ چون ایام تیغ زدن تهرانی ها به بهانه نگهبانی از واحد های آنها است .

آیا می دانید چرا قلدر خان برای ماندن در هیات مدیره اینقدر دست و پا می زند؟ شما چه حدس می زنید؟ برای اجر معنوی است؟ یا اجرت جیبی؟

امید وارم دوکی جون جور دیگه ای فکر کنه و روند رو عوض کنه و به پاس اشک هائیکه قلدر خان برای آمدنش ریخت برایش جبران نکنه و آرمان شهر دوست مون رو بسازه .

آیامی دانید شورای ساکنین فاز 4 و فاز2 بطور جداگانه انتخاب شدند؟
آیا می دانید این بار نیز انتخابات شورای ساکنین غیر قانونی است؟ 
آیا می دانید اکثر اعضاء ی شورای سابق در انتخابات هیات مدیره و در انتخابات (غیر قانونی )شورای ساکنین رای نیاوردند؟
آیا می دانید اکثر مردم بخاطر حضور یک نفر در هیات مدیره شارژ نمی دهند؟ حداقل بهانه کرده اند و نمی دهند؟ 

و مسائل دیگر که بهتر است شما قضاوت کنید.

این دوست عزیز ما که مدعی قلدری و بی قانونی در شهرک است در تمام این سالها کجا بود. چرا اسم خود را روشن و شفاف نمی گوید. اگر می داند. چرای برای رفع مشکلات و ابهام ها به هیئت مدیره که به ذعم حقیر با توجه به 17 سال اقامت در این شهرک جزو متواضع ترین  با سواد ترین و پیگیر ترین هیئتهای مدیره ها ست.

کدام دولت حکومت و یا رئیسی طی مدت یک ماه توانسته دست خالی بدون امکانات مرکزی را اداره کند.

ما مخالف نقد حتی در شکل طنز آن از خودمان نیستیم حتی افتخار هم می کنیم. چون نقد درست باعث رشد و اعتلای جامعه می شود ولی نه نقدی که بی پایه و بر اساس منطق نقد نباشد.

دوست عزیز ما آقا پیام خود را معرفی نمی کنندوتنها درپس ماسکی که برچهره زده دست به تشویش اذهان عمومی دارند. چون می ترسند با معرفی نام خود و تهمت زدن بی مدرک به افراد مورد تعقیب قضایی قرار گیرند. آقا پیام خوب می دانند که تهمت ناروا وبدون مدرک هم شرعا و هم قانونا اشکال دارد و کسی که مرتکب این اعمال می شود می تواند از طرف کسانی که مورد تهمت قرار گرفتند پیگری قضایی شود.

باید سعی کنیم بدون برخورد غلیظ غیر اخلاقی فضایی سازنده در محیط شهرک ایجاد کنیم . به شما و همه کسانی که انتقاد سازنده دارند حق می دهم انتقاد کنند. جوانمردانه به کسانی که از ایشان انتقاد می کنید فرصت دهید که لااقل یک فصل کار خود را انجام دهند. بعد کاستی ها را به ایشان گوشزد کنید.

من خود اولین کسی هستم که بنا به وظیفه بازرسی و هم شهروندی نوک حملاتم به سمت کسانیست که بر اساس وظیفه و اساسنامه عمل نکنند.

دوست گرامی آقا پیام عزیز خود بهتر می دانید که تخریب کردن بسیار راحت است اما ساختن زمان . پول و مدیریت می خواهد.

اگر درد را می دانستی چرا برای درمانش خود کاندید نشدی . که مسائل را آنگونه که شما درست تر می دانید حل نمائید.

عضویت در هیئت مدیره افتخاری. و با همه دشواریهایش بدون مزد و مواجب است. و افراد تنها بر اساس مسئولیت شان در قبال جامعه ایی که زندگی می کنند. می پذیرند.که بخشی از وقت و انرژی خود را که می تواند برایشان خارج از این مسئولیتها پرسود و یا فقط برای استراحت و آرامش باشد در اختیار جمع می گذارد. واین البته ایثار است بدون هیچ چشم داشتی. که البته خود بهتر می دانید این روزها کمتر مردم چنین احساسی دارند. بماند که در طول مسئولیت شان دچار چالشهای بسیاری حتی در خانواده خود می شوند. در حالی که دیگران به راحتی زندگی خود را می کنند. و توقع بسیار دارند. 

لازم است توضیحی در باب شورا در اساسنامه بدهم. و اگر اطلاعات بیشتری لازم داشتید به هیئت مدیره تشریف ببرید اساسنامه در آنجا موجود است می توانید اساسنامه را مطالعه بفرمائید.خودم شخصا هم به عنوان بازرس وهم به عنوان یک شهروند.با این نوع انتخاب شورا مشکل دارم. به مقاله شورای ساکنین یک تشکل شعورمند مراجعه فرمائید. ضمن آنکه همه فازها چه به صورت یک جا و چه بصورت جداگانه می توانند نمایندگان شورای فاز خود را انتخاب نمایند. که البته هر فاز بر اساس اساسنامه با توجه به میزان جمعیت هر فاز از 2 تا 5 نماینده می تواند داشته باشد. و اعضای منتخب نهایی 13 نفر هستند.

و البته با تصویب وثبت رسمی اساسنامه جدید نحوه انتخاب و عملکرد شورا به گونه دیگری خواهد بود.

اما در مورد تذکر شما در مورد نپرداختن شارژ جمعی از مردم به خاطر انتخاب یک نفر به نظرم منطقی نیست چون . اگر رای جمعی و حقوق دیگران را قبول داشته باشیم. ایشان نیز کاندید شده و رای آورده اند و ما نمی توانیم . ورای اساسنامه با همه ضعفهایش عمل کنیم. انشالله در اساسنامه جدید همه این ضعفها رفع خواهد شد.

اینکه اعضای سابق شورا رای نیاوردند نیز دلیل منطقی ندارد. و قرار نیست تا ابد اعضا ثابت باشند.یک جامعه متعالی دنبال افکار جدید و برنامه های نو می باشد. و قطعا باید کسانی انتخاب شوند که خلاق بوده و طرح و برنامه ایی برای تکامل شهرک داشته باشند و در نزد اهالی محبوب باشند.

در مورد شورای ساکنین قبول دارم که کمی برای انتخاب عجله شده و من شخصا به عنوان بازرس تذکر دادم.

اما نگاه عاقل اندیش و خرد جمعی در هیئت مدیره برای جلوگیری از اتلاف و قت و دوباره کاری انتخابات فاز 4 را پذیرفت . و فاز 2 نیز با دعوت هیئت مدیره انتخابات را برگزارکرد.اگر کسانی از هر یک از فازها اعتراضی به انتخابات دارند. می توانند نامه ایی با امضای حد اقل 15 نفر برای بازرسان بنویسند و درخواست انتخابات جدید شورای فاز خود را نمایند.

لازم است توضیح دهم که بر اساس اساسنامه فعلی کاندیدا ها و منتخبان فعلی شورا فقط نمایندگان بلوکها هستند نه همه مالکین و ساکنین. که این نیز بنا به دلایلی که در همان مقاله ایی که عرض کردم جای بحث دارد.

پیام :

آیا می دانید کم بودن بیش از حد شارژ خود باعث پرداخت نشدن آن است؟
آیا می دانید موجودی صندوق چقدر است؟
آیا می دانید کارگران و نگهبانان این ماه حقوق ندارند؟
آیا می دانید مخزن آب پوسیده است؟
آیا می دانید قطع برق معابر یعنی چی؟ یعنی پمپ های آب و فاضلاب شهرک خاموش!!

 البته بازرسین عضو هیئت مدیره نیستند بلکه ناظر بر اجرای درست کارها بر اساس اساسنامه هستندو اما من به نمایندگی از هیئت مدیره از شما تشکر می کنم که مسائل اصلی را که بسیار حائز اهمیت است مطرح کردید. و امیدوارم مردم جهت عبور از این شرایط سخت و بحرانی کمک کنند. تا فشار بیشتری در آینده برما وارد نشود.

باور بفرمائید هیئت مدیره تنها کسانی که انتخاب کردیم نیستند. بلکه همه مردم شهرک هیئت مدیره اند پس برای رسیدن به نقطه ایدآل زندگی باید دست به دست هم بدیم و شهرکمان را آباد کنیم.

برای آسیب شناسی و همیاری به زودی کمیته هایی از طرف شورای ساکنین اعلام می شود که حضور موثر شما دوست عزیز و همه عزیزانی که دلشون برای شهرک می تپه می تونن توش حضور داشته باشند.

 

نویسنده این مطب : بازرس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 1,409
  • بازدید کلی : 47,382