loading...
مجتمع مسکونی لاکانشهر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یک اتفاق جدید در روز سه شنبه آخر سال 0 298 farhad
موضوع بارکد و صدور کارت تردد 0 188 farhad
دریافت شارژ در بهمن و اسفند 91 بی سابقه بوده 0 163 farhad
روابط عمومی ارباب حلقه ها 0 133 farhad
چرا نشریه داخلی مجتمع دیگر منتشر نمی شود 0 121 farhad
گزارش هفتگی کمیته فنی مهندسی 0 152 takmar
گزارش هفتگی کمیته فنی مهندسی 1 159 alavi_47
گزارش هفتگی کمیته فنی مهندسی 1 168 alavi_47
'گزارش هفتگی عملکردکمیته فنی مهندسی 0 251 takmar
وظایف بخش شورای حل اختلاف وادارت وشرکتها 0 128 alavi_47
وظایف بخش پرونده های حقوقی وکیفری در دادگاه ها 0 133 alavi_47
وظایف بخش قرارداد ها وقوانین 0 124 alavi_47
آشنایی با ابزار آلات باغبانی 0 398 farhad
گلخانه های خانگی 0 140 farhad
نقش فضاي سبز مجتمع هاي مسكوني درارتقاء سطح تعاملات اجتماعي ساكنين 0 185 farhad
شرح وظایف کمیسیـون امـور بانـوان 0 197 farhad
مباحثی در مورد روابط عمومی 0 161 farhad
تشکیلات کمیته روابط عمومی 0 117 alavi_47
داوطلبان علاقمند به شرکت در کمیته انتظامات 2 195 farhad
یک طرح پیشنهادی برای کمیته انتظامات 2 240 farhad
alavi_47 بازدید : 238 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

14 اسفند روز احسان ونیکو کاری گرامی باد

 

یاری رساندن به فردی که به کمک نیاز دارد , برای او کوله باری از شادی و مسرت و احساس قدردانی و سپاسگذاری به ارمغان می آورد . با این کار به زندگی او کمی بهبود می بخشیم و شاید هم یک فرد غمگین و ناامید را شادتر کنیم . برای کمک حتما نباید کار بزرگی انجام دهیم . می توانیم با گفتن صبح به خیر به راننده اتوبوس , نگاه داشتن در یک مکان برای دیگری , برداشتن شیئی که از دست کسی افتاده و … به دیگران کمک کنیم . کارهای بسیار زیادی است که می توانید برای دیگران انجام دهید و همین طور راه ها و شیوه های زیادی برای بهبود بخشیدن به زندگی دیگران وجود دارد .

وقتی به فردی کمک می کنید , احساسی از شادمانی و رضایت دریافت می کنید . در این مواقع , نسبت به خود , احساس بهتری دارید و دید مثبتی پیدا می کنید که برای مدت طولانی در شما باقی خواهد ماند . معمولا ما به این فکر نمی کنیم که در حال انتشار چه نوع انرژی ای به کائنات هستیم و اکثر اوقات هم انرژی منفی می فرستیم و انرژی منفی جذب می کنیم . با وجودی که می دانیم برای جذب شرایط خوب باید دید مثبت تری داشته باشیم اما ممکن است ندانیم چه کاری می توانیم انجام دهیم تا حالمان تغییر کند . در این میان کمک کردن به دیگران , نقش مهمی راایفا می کند . نیاز به آماده سازی ندارد و به محض این که کاری برای فردی انجام دهید , در ظرف چند ثانیه , کار ساز است .

انرژی ای که با مفید بودن خود منتشر می کنید , مسری است وبه افراد اطرافتان نیز انتقال می یابد . به خصوص به فردی که در حال کمک کردن به او هستید . این انرژی با احساس شادمانی زیاد و همین طور با عشق و محبت به افراد ادامه می یابد . شما در حال انتشار انرژی های مثبت عشق , محبت, سعادت و شادکامی هستید و تنها افکار و اندیشه های خوب و دلپذیر , از آن پدیدار می شود . حتما شنیده اید که “هرچه بدهی همان را دریافت خواهی کرد ” این معنی قانون جذب . هنگامی که انرژی تان مثبت باشد , افراد هم نسبت به آن , واکنش نشان خواهند داد و جذب خواهند شد . هر فکر و اندیشه خوب ودلپذیر , در مسیر شما , به سویتان جذب خواهد شد و شما یکی از بهترین روزهایی را خواهید داشت که در آن , همه چیز به خوبی و بر وفق مرادتان پیش می رود . بعد از کمک کردن به یک فرد , اشتیاقی برای کمک کردن بیشتر به دیگران در شما ایجاد می شود . حسی که این کار به همراه دارد , اعتیادآور است . کمک به دیگران باعث می شود احساس کنید مفید و هدفمند هستید . با این کار شما به تغییر زندگی دیگران کمک کرده اید و این کار بزرگی است . پس چرا به افرادی که واقعا دست نیازشان به سوی ماست کمک نکنیم ؟ این کار , برای هر دو طرف مفید خواهد بود .

تدوین : گروه موفقیت کلیشه

منبع : کلیشه

 

 

 

jsh بازدید : 244 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (3)

مراقب دوستان و دوستی هایمان باشیم

ضمن تشکر و قدردانی از کمیته های هفتگانه که طی این مدت کوتاه ، گامهای بزرگ و استواری را در جهت اعتلای مجتمع برداشتند ، خواستم توجه دوستان را به نکات مهمی که می تواند باعث از دست رفتن همین تعداد اندک دوستانی هم که داریم بشود جلب کنم.

دوستان عزیز، مجتمع ما یک مجمع سیاسی نیست که فکر کنیم در ناهمواریهای جاده سیاست عده ای از ادامه مسیرجا مانده و آنهایی که می توانند تمامی کم و کاستی ها را تحمل کنند در نهایت باقی می مانند و ادامه مسیر می دهند. نه دوستان ! اینجا ما تمامی ساکنینی هستیم با مجموعه ی خصوصیات فردی و اجتماعی که با هر میزان تحصیل می توانیم باهم و در کنار هم گوشه ای از مشکلات مجتمع را برطرف نموده ، و دست در دست هم به ادامه ی راه بپردازیم.

یادمان باشد برخوردهای برخورنده ی برخی از دوستان ( چه به عمد و چه غیر عمد ) می تواند باعث کنار کشیدن عده ای دیگر از ساکنین مجتمع از مجامع عمومی گردد.

دوستان مسوول سرگروه کمیته ها ، بد نیست گاهی به مرور چگونگی تشکیل این کمیته ها از ابتدا، که زمان زیادی هم از آن نگذشته است بپردازند . چرا که این امر می تواند عامل جلوگیری از انحرافمان از مسیر اصلی گردد.

 

 

                                          با آرزوی فردایی بهتر – ج . شفیعی ثابت

dreamer بازدید : 116 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (1)

درفولکلورآلمان،قصه ای هست که این چنین بیان می شود:مردی صبح از خواب بیدار شدودید تبرش ناپدید شده.شک کرد که همسایه اش آن رادزدیده باشد،برای همین ،تمام روز اورازیر نظر گرفت.متوجه شد که همسایه اش در دزدی مهارت دارد،مثل یک دزد راه می رود،مثل دزدی که می خواهد چیزی را پنهان کند،پچ پچ می کند،آن قدر از شکش مطمئن شد که تصمیم گرفت به خانه برگردد،لباسش را عوض کند،نزد قاضی برود وشکایت کند.اما همین که واردخانه شد،تبرش راپیداکرد.زنش آن راجا به جاکرده بود.مرداز خانه بیرون رفت ودوباره همسایه اش را زیر نظر گرفت ودریافت که او مثل یک آدم شریف راه می رود،حرف می زندورفتار می کند. پائلو کوئیلو

 

 

ماانسان هادر هر موقعیتی معمولاآن چیزی را می بینیم که دوست داریم ببینیم

                                                                                 

dreamer بازدید : 82 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (1)

کسی که وجدان ندارد،باید آن رابافقدان همان جبران کند.استانیسلاو یرژی لتس

alavi_47 بازدید : 120 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

با سلام واحترام خدمت همشهریان عزیز لاکانشهر ،

نمی دانم تا کی باید ساکنین لاکانشهر چوب یکسری افراد خود پسند را  بخورند! اگر می توانستم نام ببرم که خیلی خوب بود. هر چند همه افرادی که می خوانند دقیقا می شناسند ودیگر نیازی به نام بردن نیست.تا کی باید منم منم باشد! تا کی باید حرف خلاف قانون است ! باشد . کدام قانون وکدام خلاف مشخص نیست . طبق نظر این افراد خود پسند هر حرفی بغیر از نظر وحضور آنان خلاف قانون است! وقتی مردم در یک جمع قانونی تصمیم گرفته اند که دیگر اداره شهرک بصورت دیگری وبه شکل جمعی انجام شود ونه فقط توسط چند نفر ، آیا این برای لاکانشهر قانون نمی شود؟ وچهار نوشته بدون امضآ و بدون تائیدیه می شود قانون؟

وقتی اکثر افراد عضو آخرین هیأت مدیره استعفا دادند و یا شرایط عضویت خود را ازدست دادند، دیگر می توان مجددا آن هیأت مدیره را تشکیل داد !

وقتی خودشان در این جمع جدید واین روش جدید واین کمیته جدید حضور داشتند قانونی بود وهمین که به علت یک کار غیر معقول  خود وگله وسئوال دیگران ، قهر نمودند ورفتند ، شد خلاف قانون !

دست مردم لاکانشهر درد نکند، طبق شنیده ها ،در این مدت جدید تا حد زیادی بدهی های شارژ خود را پرداخت نموده اند و وضعیت نقدینگی بهتر شده است . ولی افسوس که افراد خود پسند به فکر آبادنی شهرک نیستندو به فکر مردم هم نیستند. بجای اینکه مسئولین مجتمع در آخر سال دنبال کارهای عقب افتاده وآبادانی شهرک باشند هر شب  با اخلال ها وفتنه های خودپسندان مواجه می شوند و وقت شان با جلسات طولانی گرفته می شود .

مشکل بزرگتری که بوجود آورده اند این است که پول وجود دارد ولی به دلایلی که نمی توانم بگویم و از طرف افراد خود پسند بوجود آمده ، نمی توانند هزینه نمایند! من یادم است که تا دو ماه پس از تحویل هیأت مدیره واسناد ، به علت وجود تاخیر قانونی در نقل وانتقالات مالی ، همه اسناد مالی را امضا می نمودیم تا خدای ناکرده کار مردم بر روی زمین نماند .وهیأت مدیره جدید مشکلی از این جهت نداشته باشد. 

یک راه حل برای حل این موضوع وجود دارد هرچند که زیاد اخلاقی نیست ولی بنظر می رسد که دیگر باید در مقابل این افراد خود پسند که دیگر دست از سر شهرک بر نمی دارند ، انجام شود .فعلا این روش محفوظ است.

خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید.با تشکر.ر.ع.91/12/07   

alavi_47 بازدید : 130 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (2)

با سلام واحترام خدمت همشهریان عزیز وارجمند. دیرور چهارم اسفند ، روز بیاد ماندنی برای لاکانشهر بود. آنان که حضور یافتند فیض بردند و آنهایی که تشریف نیاوردند،  یک برنامه خوب وشاد را از دست دادند.

با برگزاری  جشن و مراسمها بصورت عمومی وبا حضور و مشارکت همه مردم ، نشان از اداره شهرک توسط خود ساکنین می باشد. تمرین با هم بودن و به فکر هم بودن.لاکانشهر نمونه ای از اداره شهرکی با 1271 واحد مسکونی درمدت حدود دو دهه  بصورت کاملا خصوصی و توسط خود مردم می باشد.

جشن غذا ، با هماهنگی  کمیته فرهنگی  هنری  ورزشی وکمیته مرکزی مجتمع ، با پخت بیش از سی و پنج نوع غذا های  محلی ، ایرانی و خارجی توسط خانمهای خوش سلیقه لاکانشهری وبا حضور بیش از یکصد نفر از ساکنین از ساعت 17 الی 20 روز جمعه چهارم اسفند سال 1391 در کتابخانه مجتمع برگزار گردید.

در این برنامه پس از نمایش غذاها و توزیع آنها ، توسط نماینده کمیته فرهنگی ، از هدف برگزاری جشن مطالبی ارائه شد . پایان این گرده همایی حاضرین راهمراه نمود با اجراء موسیقی و آواز های کوتاه توسط یک گروه هنری .

کمیته فرهنگی و کمیته روابط عمومی با مشارکت همه هفت کمیته در نظر دارند خبرنامه ای با هدف اطلاع رسانی در شهرک به چاپ رسانند. اولین شماره این خبرنامه ویژه جشن غذا، دیروز به چاپ رسید.

مطالبی مانند ارائه گزارشی از روش جدید اداره شهرک و عملکرد هفت کمیته اجرائی، در اولین شماره خبرنامه لاکانشهر ، می توان مطالعه نمود. با تشکر.ر.ع.05/12/91

 

 

سید رضا علوی بازدید : 176 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (1)

به نام خدا

 

گزارش اولين دوره مسابقات شطرنج لاكانشهر

 

اولين دوره ي مسابقات شطرنج مجتمع مسكوني لاكانشهر با حضور ٢۴ نفر از ساكنان شهرك از ٢٨ بهمن ماه سال جاري تا ٣٠ بهمن ماه سال جاري در محل كتابخانه در سه دور به روش سوييسي و بصورت آزاد ( عدم محدوديت سني و عدم محدوديت جنسي )  برگزار گرديد.

در هر دور از اين مسابقات ١٢ بازي برگزار گرديد كه همه ي اين بازي ها راس ساعت ١٩ آغاز شد. در پايان اين دوره از مسابقات و در روز اختتاميه جوايزي به رسم يادبود به نفرات برگزيده اهدا شد. اسامي نفرات برتر به شرح زير مي باشد.

 

* نفرات اول با ٣امتياز

آقاي شاهين علي اكبري 

آقاي سهند علينژاد

آقاي بنيامين رحيمي

 

* نفرات دوم با ٢ امتياز و پوئن شكني ۴

خانم مريم وهاب نژاد

آقاي سيد جواد اسدپور

آقاي عليرضا بهروز

 

* نفرات سوم با ٢ امتياز و پوئن شكني ٣

خانم ساحره خدنگ

آقاي سينا عليپور

آقاي بهادر رحيمي

آقاي محمد قرباني

 

همچنين از تمامي كساني كه براي برگزاري هرچه بهتراين دوره از مسابقات همكاري نمودند به خصوص سركار خانم بدري نواده وخانم مژگان اجدادي كه فضاي كتابخانه را در اختيارمان نهادند كمال تشكر و قدرداني را داريم. در پايان هم لازم به ذكر است كه  داور اين دوره از مسابقات آقاي سينا تركاشون بود.

 

 

 

alavi_47 بازدید : 115 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (1)

با سلام واحترام خدمت همشهریان گرامی در مجتمع مسکونی لاکانشهر. ساکنین محترم  بر خود لازم می دانم از اخباری که مطلع می شوم برای اطلاع عموم در این وبلاگ قرار دهم تا همه از آن آگاه شوند. لاکانشهر بصورت هیأت مدیره اداره می شد. آخرین هیأت مدیره بیشتر از دو ماه دوام نیاورد واستعفا داد . چرا ؟ چون بطور دائم با هم دعوا داشتند.! بر سر چه ؟ این را دیگر بهتر است در اینجا مطرح ننمایم ! در زمان این هیأت مدیره بدهی مجتمع به پیمانکاران به مرز دویست میلیون ریال نزدیک شده بود! چرا ؟ چون وقتی هیأتی بین خود اختلاف داشته باشند وهمدیگر را تخریب نمایند دیگر مردم به آنان اعتماد نمی نمایند وپول شارژ را پرداخت نمی کنند! واگر نقدینگی نباشد بهترین بودجه نوشته شده هم ارزشی ندارد!این جریانات بود که مجمع عمومی یعنی ساکنین که از رکن اصلی مجتمع است در جمع قانونی تصمیم گرفت مدیریت شهرک بصورت گروهی وبا یک ساختار دیگر که نوشته شده بود صورت بگیرد.خوب چه اتفاق افتاد: در هر زمینه کاری بصورت تخصصی کمیته ای تشکیل شد و افراد داوطلب و علاقمند در کمیته ها ثبت نام نمودند وهمچنان هم هر فردی می تواند بیاید ودر جلسات کمیته ها حضور پیدا نماید وهمکاری وهمفکری نماید.این کمیته ها از بین خود یکنفر را به عنوان نماینده خود انتخاب نمودند ویک کمیته مرکزی تشکیل دادند. که تصمیمات پیشنهادی کارشناسی شده در کمیته های تخصصی را نهایی می نماید و به انجام می رساند. تا هم اکنون نیز با همدلی کارهای بسیار خوبی ، بدور از هرگونه اختلاف ، به انجام رسیده است .ومردم هم به این همدلی اعتماد نمودند وبدهی شهرک تقریبا به صفر رسیده است. اما هم اکنون چه اتفاقی می خواهد صورت بگیرد : متأسفانه دو نفر از اعضا سابق هیأت مدیره که در کمیته ها ثبت نام نموده اند وهمکاری دارند ( هیأت مدیره ای که اکثریت آن استعفا داده اند ودر مجمع اقرار نمودند که نمی توانند مشکلات را حل نمایند،هیأت مدیره ای که از اعضا پنج نفره آن یکنفر دیگر مالک نیست و یکنفر هم دیگر ساکن نیست و دو نفر هم استعفا داده اند) به علت هایی که بهتر است مطرح ننمایم دارند مجددا اختلاف ایجاد می نمایند و تصمیم گرفته اند هیأت مدیره ای که وضعیت آن را  ذکر نمودم را احیاء  کنند و دوباره تشکیل جلسه دهند!. در حالی که علاوه بر اینکه این تصمیم آنان خلاف قانون نوشته شده توسط مجمع می باشد وحق انجام چنین کاری را ندارند . یک کاری است که نمی دانم اسم آن را چه چیزی بگزارم؟ چرا یک عده نمی گذارند کارها به خوبی پیش برود و بدور از قدرت طلبی و اختلاف ، کارهای مردم به انجام برسد ومردم در رفاه باشند؟ آیا منظور این افراد می تواند خدمت رسانی باشد ؟ آیا کار این افراد می تواند خیر خواهانه وخداپسندانه باشد؟ من که فکر نمی کنم این چنین باشد! بلکه می تواند خود پسندانه باشد! بهر حال خواهش می نمایم  ازاین حرکات خود محوری  دوری نمایند . یا با این گروه که درآن حضور دارند باشند و با جمع کار کنند ویا اگر نمی توانند، مجددا استعفا بدهند و بروند استراحت نمایند. ومردم هم نباید اجازه بدهند هر بار که وضعیت شهرک خوب می شوند یک عده با هر دلیلی همه چیز را بهم بزنند . با تشکر.ر.ع.91/11/29       

alavi_47 بازدید : 121 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

با عرض سلام واحترام خدمت همشهریان عزیز لاکانشهر ، این روزها شاهد کارهای خوب کمیته فرهنگی ورزشی در شهرک هستیم . بر گزاری مسابقه شطرنج ، جشنواره غذا در تاریخ چهارم اسفند ، پیاده روی در ساعت 8 صبح همه پنج شنبه ها، کوهپیمایی یا گلگشت خانوادگی در تاریخ 18 اسفند ، همچنین در نظر دارند یک خبر نامه انتشار دهند تا مردم از اخبار شهرک مطلع شوند ، اینجانب به عنوان یک شهروند از تلاش خوب این عزیزان تشکر می نمایم واز همه افراد ساکن که در زمینه های کاری مربوطه تخصصی دارند دعوت می نمایم با این کمیته همکاری نمایند.  اعضا این کمیته ساعت 5 عصر همه سه شنبه ها در کتابخانه مجتمع نشست دارند واز تجربیات یکدیگر استفاده می نمایند.چند پیشنهاد برای این گروه دارم : لطفا همه کارهای فرهنگی شهرک را بدست بگیرند مانند تبلیغات و زیبا سازی . همچنین در مناسبت های ملی ومذهبی در سطح مجتمع بشکل عمومی با دعوت از گروهای فرهنگی استان جشن برگزار نمایند. وبرای تبلیغات واطلاع رسانی بهتر ، بنر های بزرگ چاپ شود. برای تبلیغات بخش خصوصی هم محل های خاصی در نظر بگیرند وهمچون گذشته که کارهایی در این زمینه انجام گرفته، درآمد برای شهرک ایجاد نمایند. به زیبا سازی خیلی توجه شود.هم اکنون در اطراف بعضی بلوک ها و خصوصا اکثر مغازه ها وسایل اضافه واسقاط جمع آوری شده و موجود است که نمای شهرک را بسیار زشت نموده است در حالی که طبق قوانین شهری این عمل ممنوع است. البته کمیته فضای سبز در نظر دارد کارهایی در این رابطه به انجام برساند. در پایان لازم می دانم به استحضار برسانم مطالب نوشته شده ، طبق شنیده ها واطلاعات شخصی اینجانب می باشد وهیچ ارتباطی به ارکان شهرک ندارد.وفقط با قصد دلسوزی برای محل زندگی خود صورت می گیرد ودیگر هیچ.    با تشکر.ر.ع.91/11/28

سید رضا علوی بازدید : 121 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

تو آخرین دعوای انتخابات ومسائلی که منجر به برگزاری مجمع شد دوستان زیادی گفتند که اگر 3 نفر نباشند این شهرک رنگ آرامش رو به خودش  می بینه وراست هم می گفتند. اما ما گفتیم یه فرصت دیگه به یکی شون بدیم شاید راه شو پیدا کرد ودرخدمت مردم وامور شهرک بود. یک ماه اول خوب بود اما از آنجایی که بسیاری معتقدند و من نیز به این یقیین رسیدم. میخ آهنین نرود بر سنگ بعضی ها نمی تونند حضور دیگران رو تحمل کنند. ولو این حضور منافع زیادی برای جمع داشته باشد. اما چون به گمان خود وبه علت خود بزرگ بینی دیگران را وارد قلمرو خود می بینند وخود را عقل کل می دانند. تحمل نظرات دیگر را ندارند. و به هر شکلی سنگ اندازی می کنند وچوب لای چرخ می گذارند. قبلا نیز عرض کردم. کار در هیئت مدیره هیچ نفع شخصی ندارد وتنها ارزش آن حلاوت خدمت بی مدعا به مکانیست که بخشی از آن متعلق به خود مان است . بنا بر این طبیعی است اولین انگیزه ما حفظ سرمایه و ارتقاع آن است . واجازه نمی دهیم. فرد یا افرادی . حداقل منافع ما را به خاطر کج فهمی هایشان به خطر بیندازندو برای ارضای عقده های سرکوب شده خویش آبرو وقت وپول مردم را به بازی بگیرند. در همین انتخابات گذشته مبالغ زیادی برای برگزاری جلسات تبلیغات وبدتر از همه وقت گرانقدر مردم تلف شد.  اکنون فرصتی است که مردم اندیشمند وساکن شهرک بیدار و آگاه باشند. که دستهایی در کار است که حرکت خود جوش وبی ادعای کمیته ها و هیئت مدیره موقت را که در مدت کوتاهی کارهای بسیار ارزنده ایی انجام داده خدشه دار نماید. این گروه که قرار نیست تا ابد باشد طبق طرح ارائه شده ماموریتش 6 ماهه است و فعلا هیچ خلافی هم انجام نداده و به سرعت وبا خرد جمعی در جهت منافع جمعی حرکت می کند. شاهد این مدعا کارهایی است که تا امروز صورت گرفته گویی تایمر بد اخلاقی این آدمها یک ماهه است و نمی تواند اوضاع خوب امنیت و بسامانی مالی و اعتماد مردم را ببیند. و باز شعار تفرقه افکنانه هیئت مدیره قانونی نیست را سر می دهند. وبا کسانی هم پیمان شدند که تا دیروز دشمن خونی بودند وسایه اش را با تیر می زدند. بنده به عنوان یکی از بازرسین از نزدیک شاهد فعالیتهای بیش از توان همه عزیزان ودوستان در کمیته ها و هیئت مدیره هستم. تنها انتظارم از همه شهروندان این است که آگاهانه به مسائل شهرک توجه کنند و فریب جو سازیها ونامه پراکنی های عده ایی فرصت طلب که هدفی جز برهم زدن امنیت و نظم شهرک را ندارد را نخورند. 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 1,462
  • بازدید کلی : 47,435