loading...
مجتمع مسکونی لاکانشهر
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
یک اتفاق جدید در روز سه شنبه آخر سال 0 298 farhad
موضوع بارکد و صدور کارت تردد 0 187 farhad
دریافت شارژ در بهمن و اسفند 91 بی سابقه بوده 0 163 farhad
روابط عمومی ارباب حلقه ها 0 132 farhad
چرا نشریه داخلی مجتمع دیگر منتشر نمی شود 0 121 farhad
گزارش هفتگی کمیته فنی مهندسی 0 151 takmar
گزارش هفتگی کمیته فنی مهندسی 1 159 alavi_47
گزارش هفتگی کمیته فنی مهندسی 1 167 alavi_47
'گزارش هفتگی عملکردکمیته فنی مهندسی 0 250 takmar
وظایف بخش شورای حل اختلاف وادارت وشرکتها 0 127 alavi_47
وظایف بخش پرونده های حقوقی وکیفری در دادگاه ها 0 133 alavi_47
وظایف بخش قرارداد ها وقوانین 0 124 alavi_47
آشنایی با ابزار آلات باغبانی 0 398 farhad
گلخانه های خانگی 0 140 farhad
نقش فضاي سبز مجتمع هاي مسكوني درارتقاء سطح تعاملات اجتماعي ساكنين 0 185 farhad
شرح وظایف کمیسیـون امـور بانـوان 0 197 farhad
مباحثی در مورد روابط عمومی 0 161 farhad
تشکیلات کمیته روابط عمومی 0 117 alavi_47
داوطلبان علاقمند به شرکت در کمیته انتظامات 2 193 farhad
یک طرح پیشنهادی برای کمیته انتظامات 2 237 farhad
سید رضا علوی بازدید : 129 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (2)

بسیار شنیده ایم که گفتیم و گفتند برای رسیدن به امکانات رفاهی و زیبایی محیط زندگی باید هزینه کرد وخود البته بهترمی دانیم که مثلا برای تغییروسایل زندگی و استفاده بهینه وبه روزوسایل منزل متناسب با درک و فهم ما از زندگی و کمال جویی گاهی بسیار هزینه می کنیم . چرا چون می خواهیم  درست  یا نادرست  منزلت اجتماعی و زیبا اندیش خود را ارتقا دهیم . با نگاه به نوع زندگی ما در همین چندین دهه گذشته  شاهد تفاوت تغییرات در نگاه به زندگی خودمان هستیم . مثلا نوع پوشش نوع انتخاب وسیله نقلیه تغییرات ساختمانی تبدیل آشپزخانه سنتی به اوپن وچیزهای دیگری که شاید رقابت غیر منطقی با دیگران یا چشم هم چشمی باشد.

انسان زیبا دوست و کمال گرا سعی می کند.درچرخه رفتارهای اجتماعی وبهره گیری از امکانات زندگی به روز باشد.هرچند شاید گاهی به دلیل عدم مدیریت خرد وکلان چه در سطح خانواده چه در سطح جامعه دچار افراط و تفریط شود.

درجامعه کوچک مان شهرک لاکانشهرنیز شاهد چنین رفتارهایی هم از طرف مدیران و هم از طرف مالکین و ساکنین درگذشته بوده و هستیم . والبته بیشتر به دلیل عدم مدیریت کلان در شهرک بسیاری از امتیازات نادیده گرفته شده یا استفاده کافی از آن صورت نگرفته است.

سید رضا علوی بازدید : 133 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

با سلام و آرزوی قبولی طاعات همه عزیزان و تبریک عید سعید فطر 

حقیر به خاطر درخواستی که بعضی از عزیزان فرمودند به عنوان بازررس و برحسب وظیفه لازم می دانم توضیحاتی در خصوص شورای ساکنین و پاره ایی مسائل دیگر برای روشن شدن اذهان اعلام دارم.

قبل از هرچیز از دوستان فرهیخته انتظار دارم در سایه دوستی و محبت مباحث را مطرح و پیگیری نمایند. و با درج الفاظ تحریک کننده در نظرها موجب تشویش اذهان عمومی شهرک نگردند. و اگر دلایل محکمه پسند و قانونی برای ادعای خود دارند کتبا اعلام نمایند تا در همین صفحات با نام خود ایشان درج گردد.

دوستان بزرگوار همشهریان عزیز جامعه ایی پویا و سازنده است که از روی آگاهی و اطلاعات درست به نقد وبررسی مسائل و مشکلات جامعه خود بپردازد. نه از روی حدس و گمان که خدای نکرده باعث حتک حرمت و ایجاد تفرقه بین جامعه نوپای ما که پس از سالها تحمل بی برنامه گی و عدم مدیریت سازنده در شهرک در حال تمرین برای رسیدن به جایگاه اطمینان است.

متاسفم برای دوستانی که برای اثبات ادعا های خود بند و تبصره و قانون می آورند اما کوچکترین اطلاعی از اساسنامه شهرک که متاسفانه فعلا تنها منبع رجوع ماست ندارد. و هیئت مدیره نوپای شهرک را محکوم به بی کفایتی می کنند. و با تمسخر و القاب کذایی که در شان انسان اندیشمند نیست . سعی در تخریب شخصیتی افراد می کنند. با القابی مثل قلدر خان. دوکی جون..... که عینا از صفحه نظرات برایتان درج می کنم.

سید رضا علوی بازدید : 113 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

با سلام به همه دوستان وتشکر از همه عزیزانی که برای رسیدن به نتیجه مطلوب در برگزاری انتخابات تلاش کردند بویژه جناب آقای سلطانی و دوستان همراه ایشان . وتشکر از دوستان خوب مان در هیئت مدیره گذشته که در حد توان برای کاهش مشکلات شهرک تلاش خود را نمودند. و تبریک به اعضای جدید و محترم هیئت مدیره جدید. که خوشبختانه جمعا انسانهای فرهیخته و دلسوز ساکن شهرک هستند. و امیدواریم در سایه درایت و صلابت این دوستان عزیز و مشارکت مردم عزیزمان. شاهد تغییر و کمال در رشد شهرک مان باشیم.

حقیر نیز به نوبه خود چه در سمت بازرس که مردم عزیز با حسن نیت به اینجانب اعتماد کرده و مورد وکالت خود قرار داده و چه بعنوان یک شهروند وظیفه خود را به درستی ادا کنم.

یک توضیح کوچک در خصوص من به عنوان بازرس و من به عنوان شهروند و یا مدیر وبلاگ عرض کنم.

در خصوص بازرسی آنچه اساسنامه فعلی در ید امکان برای احقاق حقوق ساکنین و مالکین در اختیار بنده قرار داده قطعا و بدون هیچ اغماضی عمل خواهم نمود. ولزوما در کنار آقای مصفا دوست بزرگوارم که امسال افتخار همراهی به عنوان عضو دیگر بازرسی را دارم. هرچند که هر یک از بازرسین طبق اساسنامه به صورت انفرادی نیز می توانند عمل نمایند. ولی ما سعی می کنیم تا حد امکان در کنار هم و با نظر هم مسائل را بررسی نمائیم. و امیدواریم مسائل شهرک آنقدر منطقی و روتین پیش رود که نیازی به ورود  ضروری بازرسین نباشد.

در مورد مدیر وبلاگ و عضوی از جامعه کوچک شهرک این حقیست که هر یک از ساکنین می توانند داشته

سید رضا علوی بازدید : 108 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

آخرین جلسه گفتگوی آزاد انتخاباتی

در دومین جلسه و آخرین جلسه انتخاباتی که در ساعت 7 عصرروز چهارشنبه در زمین ورزش روبروی

دفتر هیئت مدیره برگزارشد.به بحث و برنامه های کاندیدا ها اختصاص داشت .متاسفانه با توجه به 

اعلان قبلی بسیاری از ساکنین دیر در جلسه حاضر شدند و همین امر هم باعث شد جلسه دیرتر شروع

شود و فرصت کمتری برای بحث و تبادل نظر وجود داشته باشد.در ابتدا جناب آقای سلطانی رئیس کمیته اجرایی

با گله از عدم حضور شهروندان گزارش مختصری از فعالیت کمیته انتخابات با همه دشواریهایش را اعلان فرمودند.

و پس از آن به نوبت تعدادی از کاندیداهای حاضر برنامه های خود را اعلام داشتند.

نفر اول جناب آقای نصیراف بودند.که مشکل عمده شهرک را عدم تعهد شرکت سرمایه گذاری به تعهدات

خویش نسبت به شهرک در مورد حصار و تاسیسات آب و فاضلاب می دانستند.ایشان اصولی را برای هیئت مدیره ها

مقدم می دانند که می بایستی رعایت میشد. قانونمدی . همکاری صمیمانه.نقد پذیری . وعقلانیت جمعی از آن جمله اند

ایشان تشکیل مجدد و سریع شورای ساکنین.رسیدگی به وضعیت مالی شهرک.اتمام تدوین اساسنامه.

وتدوین آئین نامه مالی و اجرایی را از اهم کارهای بعد انتخابات می دانند

سید رضا علوی بازدید : 107 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

این دومین جلسه ایی بود که به همت جمعی از بانوان ساکن شهرک درساعت6/30 عصر روز دوشنبه 91/4/26 در سالن کوچک کتابخانه برگزار می شد . باعث بسی خوشحالیست که این دوستان عزیز در 2 هفته متوالی چنین جلساتی را برپا کردند تا ساکنین شهرک یک نشست صمیمانه برای تبادل فکری در مورد مشکلات و مسائل شهرک داشته باشند. و این البته نشانه توجه واحساس مسئولیت این بانوان محترم در قبال مسائل شهرک است. و چه خوب است میزان افراد علاقمند به مسائل اجتماعی روز به روز بیشتر شود. باور بفرمائید شهرک تنها محل سکونت ما نیست بلکه محل اندیشیدن خوب زندگی کردن و برنامه ریزی برای آینده فرزندان ما نیز هست. و این موضوع لازمه گردهم آیی و گفتگوی دوستانه برای رسیدن به راه حلهای اساسی برای زندگی بهتر و خاطره انگیز است. باور بفرمائید بخشی از شخصیت ما در این همکاریهای اجتماعی شکل می گیرد و در این همنشینی های اجتماعی دوستان ارزشمندی می یابیم . که می توانند تلخی تنهایی زندگی امروزی را به کام مان شیرین کنند.قبلا هم بارها عرض کردم متاسفانه مکانی جهت تجمع ساکنین به هر عنوان وجود ندارد و متاسفانه تجمعات اینچنینی بیشتر جهت انتخابات است در حالی که لازم است . ما جهت شناخت نیازهای شهرک و مشارکت در اداره شهرک لا اقل ماهی یک بار با ساکنین نشست داشته باشیم. و متاسفانه به علت کوچکی فضای کتابخانه حداکثر 30 تا 40 نفر بیشتر در آن جا نمی شوند. از همه دوستان که این مطالب را مطالعه می نمایند. خواهش می کنم که دوستان دیگر را ترقیب به همگرایی جهت نیل به اهداف انسانی و اجتماعی در شهرک نمایند.

وگرنه فرو رفتن در لاک تنهایی ما را از دوستیها بی بهره و زندگی را برایمان دشوار تر می کند.

با آرزوی سلامتی و شادکامی برای همه ساکنین نیک اندیش  جامعه کوچک رو به رشد ما لاکانشهر

سید رضا علوی بازدید : 6624 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

                                                           


قابل توجه ساكنين محترم مجتمع مسكوني لاكانشهر 

 براي راحتي و آسايش خود و ساكنين محترم لطفاً به نكات ذيل توجه و عنايت فرمائيد. 1) 

   به خاطر حفظ جان و سلامتي نونهالان و كودكان عزيز و خطرات احتمالي ناشي از تردد خودرو در پاركينگها ، بازي كردن كودكان و اسكيت فرزندان عزيز ساكنين محترم در پاركينگها ي مجتمع ممنوع ميباشد.

 )    هر واحد داراي يك پاركينگ مخصوص به خود مي باشد لطفاً پاركينگ واحدهاي ديگر مجتمع را اشغال نكنيد و خودرو ميهمان و خودرو هاي اضافي بايد در بيرون مجتمع پارك شود .

 )       هر واحد داراي يك انباري اصلي مي باشد كه شماره آن مشخص شده است در مورد تعويض انباري فرعي با انباري اصلي همكاري لازم را بنمائيد.

 )       در صورت روغن ريزي وسيله نقليه در پاركينگ مجتمع لطفاً در اسرع وقت نسبت به تعمير خودرو خود اقدام نمائيد .

 )       از ريختن آب به ديوار پنجره ها و تراس واحد كه به تراس واحد طبقات پائين نقوذ مي‌كند خودداري فرمائيد.

 )    لطفاً زباله ها را در كيسه زباله  و سپس در سطل زباله قرار دهيد  و رأس ساعت 20:00 شب در پشت درب واحد خود گذاشته تا نسبت به تخليه آنها اقدام گردد  و از زود و دير گذاشتن زباله ها در غير از ساعت تعيين شده و از گذاشتن زباله ها در مكانهاي ديگر مجتمع و يا در جلوي آسانسور ها جداً خودداري فرمائيد.

 )    هرگونه تغيير يا اضافه كردن يا ساخت در مشاعات مجتمع ممنوع مي باشد و تعميرات و ساخت و ساز داخل واحد نيز بعلت رعايت موارد ايمني مي بايست با مديريت مجتمع هماهنگ شود .

 )       با توجه به اينكه مجتمع مهرگان مسكوني مي باشد هر گونه معامله و خريد و فروش در داخل واحدهاي مجتمع ممنوع مي باشد .

 )    درب ورودي حياط مجتمع از ساعت 5:30 صبح تا 13:00 و از ساعت 17:00 عصر تا 21:30 شب باز است و ساكنين محترم مي‌توانند از حياط مجتمع با رعايت حال ساكنين واحدهاي جنوبي از محوطه مجتمع استفاده نمايند .

 0)  درب پاركينگ از ساعت 1:30 بامداد تا 5:30 صبح بصورت موقت بسته مي شود و درب مجتمع موقع ورود و خروج ساكنين در هر ساعت از شب توسط نگهبان باز خواهد شد و محدوديتي از اين بابت ندارد .


سید رضا علوی بازدید : 102 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

واقعا مشکل شهرک چیه !؟ یادمه سال پیش در همین ایام شور و هیجان خاصی در شهرک موج می زد و می رفت که بعد گذشت حدودا 17 سال یک اتفاق بی نظیر را شاهد باشیم . یعنی انتخاباتی آگاهانه بر اساس درک و شناخت ساکنین شهرک که بسیاری از آنها انسانهایی فرهیخته و با اندیشه می پندارم. ولی متاسفانه برخلاف انتظار و با همه تلاش گروه بر گزار کننده انتخابات. تعداد افرادی که خود را کاندید کرده بودند بسیار اندک بوده و لاجرم بیشتر ساکنین مجبور شدند دست به انتخابی از بین حداقل افراد نامزد انتخابات بزنند. کسانی که گاها در آخرین لحظات انتخاب خود را کاندید کرده بودند و مردم شناخت کافی از آنها نداشتند. و در واقع این بد ترین شکل تحمیل کاندیدا ها به ساکنین است. البته پر واضح است که این موضوع مربوط به ضعف اساسنامه و برداشتهای شخصی از آن است چیزی که از همان بدو ورود این حقیر در شورای ساکنین با آن روبرو شدم. و به اتفاق آرا رای بر بازنویسی و تغییر آن را داشتیم . اما متاسفانه درست در بدو ورود اعضای جدید هیئت مدیره و برداشتهای شخصی شان از موقعیتهای خود . با نمایندگان شورا دچار چالش گردید. و آن همدلی که از آن انتظار می رفت در بطن مدیریتی ارکانهای شهرک بوجود نیامد. و متاسفانه هر یک راه خود را رفتند. و یک سال زمان برای آبادانی و سازندگی شهرک تبدیل به مشاجره و دعوا گردید. دعوایی که اساس آن سست و بی دلیل است. و نشان از منیتها و خود محوریها دارد. ظاهرا اختلافات از زمان پیگیری مالی 2 تن از منتخبین آخرین مجمع برای بررسی حسابهای مالی گذشته شروع شد. که با عدم همکاری مسئولین مالی هیئت مدیره روبرو شد. و بهانه این بود که یکی از اعضای تیم پیگیری مالی شارژ بدهکار بوده و کسی که بدهکار است حق بازبینی دفاتر مالی را ندارد. و گویا دیگر اعضا هیئت مدیره نیز این بهانه را پاشنه آشیل این گروه یافته و از ادامه کار آنها ممانعت به عمل آوردند. یک توضیح : اولا که منتخبین در مجمع عمومی که بالا ترین مقام تصمیم گیری کلی است آن 2 را بر اساس تجربیاتشان انتخاب نموده اند. دوما در هیچ یک از مصوبات مجمع ننوشته بودند که اعضای این هیئت 2 نفره لزوما باید بدهی به امور مالی نداشته باشند. ثلثا آنها جهت احقاق حق عموم مردم انتخاب شده بودند و کارشان جنبه حقوقی داشته. و مخالفت با آنه مخالفت با رای مردم بود. که البته به ادعای همان شخص ظاهرا بدهکار علت عدم پرداخت موضوعی حقیقی بوده که به صورت انفرادی از طرف هیئت مدیره قابل بررسی بوده همچنان که هیئت مدیره اختیار دارد برای تک تک ساکنین بدهکار دعوت نامه تسویه حساب ارسال نماید و در صورت تخطی ساکن یا مالک مورد نظر از مراجع ذیصلاح قضایی اقامه دعوا نماید. البته علت اختلاف نظر در مقدار شارژ تصویب نشده در دوره های گذشته و مخالفت با نوع مدیریت دوره های گذشته باعث چنین تصمیمی از طرف وی شده است. که ایشان البته به همین دلیل خواهان بازرسی دفاتر مالی بوده است. این ادعای هیئت مدیره که شارژ را بهانه کرده بودند به مخالفت با شورای ساکنین و نپرداختن حق شارژ تعدادی از اعضای آن را نیز در برگرفت . و به همین بهانه اصولا هیچ حرف شورای ساکنین را که منتخب نمایندگان بلوکها بودند نپذیرفتند. و به خاطر چند عضو شورا که به هر دلیل شارژ نپرداخته بودند با کل شورا بنا ناسازگاری گذاشتند. در حالی که اعضای شورا به واسطه انتخاب مردم افرادی حقوقی بودند. و باز عرض می کنم که مدیریت متفکر و با تجربه می تواند با تعامل بر یک یک مشکلات فایق آید. ولی گاهی نظرات شخصی نسبت به اشخاص می تواند انسان راه از مسیر حقیقی اش خارج نماید. این اختلافات آنقدر بالا گرفت که موضوع علنی شد . ومردم و بسیاری از ریش سفیدان در صدد آشتی آنان بر آمدند اما دوستان هیئت مدیره هیچ شرطی را نمی پذیرفتند. البته در بدو کار به مدت 4 ماه با وجود اشتغال در ادارات دولتی که وقت زیادی را برای بررسی مشکلات شهرک نمی گذارد شخصا نقش مدیر اجرایی را ایفا می کردند در حالی که طبق اساسنامه می بایستی در زمان کوتاهی مدیر اجرایی انتخاب می شد. تا به مسائل شهرک سرو سامان دهد. بگذریم که مدیر اجرایی نیز بعد انتخاب به جز چند کار کوچک فضای سبز که با هیچ استاندارد امروزی نمی خواند. شخصا نقش خود را با کاشت گلهای بنفشه یک ماهه و نردکشی زشت در اطراف بلوار اول فاز چهار کار چشمگیر دیگری نکرده است. و از یک سال گذشته شهرک هر روز رو به زوال می رود و شاهد این ادعا عکسهایی است که به زودی در اینجا درج خواهد گردید. و اما در آخرین مجمع ایی که دوستان هیئت مدیره خود شخصا مجری برگزاری آن بوده اند سریعا 3 نوبت با فاصله برای تعیین شارژ و قرائت ترازنامه مالی و تغییر در اساسنامه اعلام نمودنند. که در روز برگزاری مجمع ترازنامه بدون امضائ بازرسین و اعضا هیئت مدیره به ساکنین تحویل شد. یکی از بازرسین که حضور نداشت و وقتی از بازرس دوم در مورد گزارش بازرسین پرسیدند اعلام کرد که ما در همه جلسات بودیم مشکل خاصی وجود ندارد....الی در حالی که ایشان نمی دانستند که گزارش بازرس باید مکتوب و به امضای همه بازرسین باشد تا به عنوان اسناد تائیدیه در دفاتر هیئت مدیره ثبت گردد. بگذریم ظاهرا در آن جلسه که با اعتراض مردم نیز در مورد افزایش شارژ مطرح بود به هیچ نتیجه ایی نرسیدند و ظاهرا اعضا هیئت مدیره استعفا نمودند. دیروز پرده ایی در ورودی شهرک دیدم که مراحل جدیدی را برای انتخابات فوقالعاده اعلام نموده بود. چه نتیجه ایی خواهد داشت انتخابات بعدی اگر ما بی تفاوت از کنارش بگذریم! ؟

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 1,327
  • بازدید کلی : 47,300